Problemen oplossen

Waarom werkt Horrify niet?

Waarom werkt Horrify niet? Als Horrify niet werkt, kun je problemen hebben met je internetverbinding, problemen met je apparaat of met je account. Om verder te kunnen kijken, controleer eerst of er een ‘error’-bericht op het scherm verschijnt. Volg de stappen in het bericht om de problemen op te lossen. Staat er geen error-bericht, dan kun je het probleem zoeken in de ‘meest gestelde vragen’ (FAQ) op de hulp pagina van Horrify (http://support.horrify.nl). Veel voorkomende problemen: - ...

Samsung telefoon of tablet werkt niet

Samsung telefoon of tablet werkt niet Gebruikers van Samsung apparaten kunnen problemen ervaren met onze website. Dit kom omdat Samsung apparaten ingesteld zijn om de Samsung browser te gebruiken. De Samsung browser ondersteund onze website niet. Je kan het beste de Google Chrome browser gebruiken en als standaard browser instellen op je telefoon of tablet. Dan opent hij de volgende keer als je op een link klikt in de mail of iets dergelijks de juiste browser. De stappen om Google Chrome al...

Chromecast 1 werkt niet.

Chromecast 1 werkt niet Gebruikers van de Chromecast 1 kunnen problemen ervaren met onze website. Dit komt omdat onze website Chromecast 1 niet ondersteund. Je kan Horrify naar de tv te streamen met behulp van Chromecast Ultra, Chromecast 2 en Chromecast 3.

Waarom werkt de internetbrowser van mijn televisie niet in combinatie met Horrify?

Waarom werkt de internetbrowser van mijn televisie niet in combinatie met Horrify? Op veel smart-tv's is er tegenwoordig een internet browser aanwezig. Helaas is dit een beperkte browser die onze website niet ondersteund, hierdoor werkt Horrify niet via de browser van je Smart-tv. Om te zien welke apparaten je allemaal kan gebruiken in combinatie met Horrify kun je deze pagina (https://support.horrify.nl/833084-Op-welke-apparatenkan-ik-Horrify-kijken) raadplegen:

Ik heb een voucher code, maar kan deze niet invoeren op mijn profiel

Ik heb een voucher code, maar kan deze niet invoeren op mijn profiel Heb je een voucher code ontvangen? Als je een betaald abonnement bij Horrify hebt kan je een voucher code invoeren op je profiel pagina. Onder het kopje ´Abonnement´ staat in rode letters: Ik heb een voucher code. Klik hierop om de voucher code in te voeren. Het kan zijn dat er niets gebeurd wanneer je hierop klikt. Is dit het geval? Volg dan de volgende stappen: 1. Druk op F12 of rechtermuisknop en dan ´inspecteren´; 2....

Ik heb problemen met de Horrify App op iOS

Ik heb problemen met de Horrify App op iOS iOS 12.1.4 is de nieuwste versie van iOS en gebruikers ervaren problemen met het niet verschijnen van de playknop, het alleen kunnen afspelen van trailers of het niet goed kunnen casten met de Google Chromecast. Het probleem is opgelost. We adviseren de app te verwijderen en opnieuw te installeren.

Waarom zie ik een afbeelding, maar geen playknop?

Waarom zie ik een afbeelding, maar geen playknop? De website van Horrify detecteert je IP-adres. Als je IP-adres niet uit Nederland, België of Luxemburg komt blokkeert Horrify het streamen van video´s. Probeer je het toch dan is er een afbeelding zichtbaar, maar geen playknop.

Hoe kan ik mijn netwerkproblemen oplossen?

Hoe kan ik mijn netwerkproblemen oplossen? Een van de meest voorkomende problemen met het kijken naar Horrify wordt veroorzaakt door een zwakke of slechte netwerkverbinding. Video's zijn vaak lang aan het bufferen of aan het laden. Of de webpagina wil niet laden. In beeld zie je dan error-berichten als; ‘Kan geen verbinding maken’. De oplossing is vaak om of je device uit en weer aan te zetten. Mocht dit het probleem niet oplossen, dan kun je de wifi-router uit en aan zetten. Laat de router 10...

Waarom zegt Horrify dat mijn account al wordt gebruikt?

Waarom zegt Horrify dat mijn account al wordt gebruikt? Ben je met jouw account op meerdere apparaten ingelogd? Of heb je jouw accountgegevens met vrienden of familie gedeeld? Dan kan het zijn dat je account op meerdere apparaten tegelijk wordt gebruikt. Je account kan maar op twee apparaten tegelijk worden gebruikt. Heb jij jouw account niet op meerdere apparaten ingelogd, dan raden we aan je wachtwoord te resetten. Hiermee worden alle apparaten automatisch uitgelogd. Kies altijd een sterk ...

Cache legen of verwijderen

Wat is cache? Cache is een opslagplaats waarin veelgebruikte data tijdelijk wordt opgeslagen om er zo sneller toegang tot mogelijk te maken. Op uw computer worden hier de tijdelijke internet bestanden mee bedoeld. Waarom moet ik soms mijn Cache legen? Het komt voor dat u nog een oude versie van een pagina op een website ziet terwijl deze pagina al wel is verandert. Het herladen (refresh) van de pagina lukt niet. De browser haalt dan de pagina uit de Cache op de PC en toont dus de oude vers...