Ik heb een voucher- of promotiecode

Heb jij een voucher- of promotiecode?  

  1. Ik heb een voucher of promotiecode en een abonnement;
  2. Ik heb een voucher of promotiecode, maar geen abonnement;
  3. Ik heb een voucher of promotiecode, maar geen account.

1. Ik heb een voucher of promotiecode en een abonnement

Stap 1: Ga naar je profiel  
Stap 2: Klik onder je Abonnement gegevens op: Ik heb een voucher. 

2. Ik heb een voucher of promotiecode,  maar geen abonnement.

Stap 1: Ga naar je profiel  
Stap 2: Klik onder je Abonnement gegevens op: Neem Premium;
Stap 3: Kies een abonnement naar jou keuze. Dit is afhankelijk van de voucher of promotie code die je hebt gekregen. De code werkt niet als je de verkeerde abonnementsvorm aanklikt;
Stap 4: Klik op volgende stap;
Stap 5: Klik op 'Check je betaalgegevens';
Stap 6: Kies je betaalwijze en voer je betaalgegevens. Ter controle schrijven we 2 cent af van je rekening;
Stap 7: Om zeker te weten dat jij eigenaar bent van het opgegeven e-mailadres sturen wij een bevestigingslink naar dit e-mailadres. Klik op deze link om je account te activeren;
Stap 8: Je hebt succesvol een abonnement afgesloten. Je kunt nu een maand of jaar gratis Horrify kijken (dit is eventueel inclusief de 14 dagen gratis proefperiode). Veel kijkplezier!

3. Ik heb een voucher of promotiecode,  maar geen account. 

Ga naar onze supportpagina: https://support.horrify.nl/739395-Hoe-maak-ik-een-account-aan of bekijk onze ´Hoe werkt het´  video: https://horrify.nl/video/1-0-hoe-maak-ik-een-account