Betalen en kosten

Waarom moet ik €0,02 betalen als ik mijn proefperiode wil starten?

Waarom moet ik €0,02 betalen als ik mijn proefperiode wil starten? Wanneer je een eerste verificatietransactie van €0,02 via iDEAL, creditcard of Sepa uitvoert, zal je bankrekeningnummer of creditcardnummer worden doorgegeven aan Horrify. Je geeft Horrify dan toestemming om na je gratis proefperiode van 14 dagen maandelijks €6,95 af te schrijven van je bankrekening of creditcard. Uiteraard verschilt dit bedrag en termijn per abonnementssoort die gekozen wordt. Horrify is op ieder moment op...

Wat kost Horrify?

Wat kost Horrify? Je kunt kiezen tussen een maandabonnement, halfjaarsabonnement en een jaarabonnement. Een maandabonnement heeft een vast bedrag van €6,95 per maand. Het halfjaarsabonnement kost €34,95 en het jaarabonnement kost €69,95. Bij de start van het abonnement kijk je 14 dagen gratis. Pas daarna gaat je betaalde abonnement van start. Wel moeten we 2 eurocent afschrijven ter verificatie van het opgegeven rekeningnummer. Je kunt elke dag opzeggen. Na opzegging stopt je abonnement na ...

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Welke betaalmogelijkheden zijn er? Bij Horrify kun je met verschillende betaalmethodes betalen. Met Sepa, iDeal of een creditcard. In Belgie is het ook mogelijk om te betalen met Bancontact.

Ik heb een voucher- of promotiecode

Heb jij een voucher- of promotiecode? - Ik heb een voucher of promotiecode en een abonnement; - Ik heb een voucher of promotiecode, maar geen abonnement; - Ik heb een voucher of promotiecode, maar geen account. 1. Ik heb een voucher of promotiecode en een abonnement Stap 1: Ga naar je profiel Stap 2: Klik onder je Abonnement gegevens op: Ik heb een voucher. 2. Ik heb een voucher of promotiecode, maar geen abonnement. Stap 1: Ga naar je profiel Stap 2: Klik onder je A...

Wat is de betaaltermijn van Horrify?

Wat is de betaaltermijn van Horrify? De betaaltermijn van Horrify gaat in op het moment dat jij je account activeert. De betaaltermijn van Horrify gaat in op het moment dat jij je account activeert. Vanaf die dag wordt maandelijks (om de 30 dagen) een bedrag afgeschreven. Het bedrag is afhankelijk van het gekozen abonnement.

Wat moet ik doen als mijn automatische incasso mislukt?

Wat moet ik doen als mijn automatische incasso mislukt? Als je automatische incasso is mislukt omdat je onvoldoende saldo op je rekening hebt staan of je machtiging is gedeactiveerd, ontvang je van Horrify een mail met een verzoek tot betaling. Als je deze betaling voor het aflopen van je termijn voldoet, loopt je abonnement gewoon door. Verstrijkt deze termijn, dan wordt jouw abonnement automatisch stopgezet. Is er iets misgegaan met je betaling of kom je er simpelweg niet uit? Neem dan conta...