Veel gezochte onderwerpen

Op welke apparaten kan ik Horrify kijken?

De video's van Horrify zijn te bekijken via het internet. Je kunt hiervoor gebruikmaken van de volgende apparaten (devices): computer, laptop, smartphone en tablet. Horrify is ook naar de tv te streamen met behulp van Apple Airplay en Google Chromecast of door je laptop aan te sluiten op de tv via een HDMI kabel. Helaas is het niet mogelijk om Horrify naar de tv te streamen met behulp van Chromecast 1, consoles (Playstation, Xbox enzovoorts), de internetbrowser van een smart tv en Android TV...

Waarom werkt Horrify niet?

Als Horrify niet werkt, kun je problemen hebben met je internetverbinding, problemen met je apparaat of met je account. Om verder te kunnen kijken, controleer eerst of er een ‘error’-bericht op het scherm verschijnt. Volg de stappen in het bericht om de problemen op te lossen. Staat er geen error-bericht, dan kun je het probleem zoeken in de ‘meest gestelde vragen’ (FAQ) op de supportpagina van Horrify (http://support.horrify.nl). Veel voorkomende problemen: - Website werkt niet in comb...

Ik wil iets wijzigen in mijn abonnement

Opzeggen: Wil je je abonnement stopzetten/opzeggen? Ga naar je profiel . Je profiel vind je rechts bovenin. Klik op ‘Wijzigen’ bij ‘Abonnement’. Je kunt dan je abonnement stopzetten. Lees meer uitleg (https://support.horrify.nl/036165-Hoe-stop-ik-mijn-abonnement) Gegevens wijzigen: Je gegevens kun je wijzigen op je profiel . Je profiel vind je rechts bovenin. Klik op ‘Wijzigen’ bij ‘Persoonlijke gegevens'. Je kan nu je voor- en achternaam aanpassen. Lees meer uitleg (https://support.horrif...

Ik krijg alleen een zwart scherm te zien

Samsung telefoon of tablet werkt niet Gebruikers van Samsung apparaten kunnen problemen ervaren met onze website. Dit kom omdat Samsung apparaten ingesteld zijn om de Samsung browser te gebruiken. De Samsung browser ondersteunt onze website niet. Je kan het beste de Google Chrome browser gebruiken en als standaard browser instellen op je telefoon of tablet. Dan opent hij de volgende keer als je op een link klikt in de mail of iets dergelijks de juiste browser. De stappen om Google Chrome a...

Wat houdt de gratis proefperiode in?

Ben je nieuw op Horrify, dan kun je 14 dagen gratis genieten van Horrify. We vragen je om een verificatiebetaling van 0,02 eurocent om jou proefperiode te starten. Na de proefperiode van 14 dagen wordt Horrify automatisch verlengd tot wederopzegging. Je zit nergens aan vast, want je kunt op elk moment opzeggen. Als je binnen jouw proefperiode opzegt, zal er niets in rekening worden gebracht. ------------------------- Heb je nog geen account? Je kan via de knop ‘registreren (https://horrify....

Hoe gebruik ik ondertiteling? Ik zie geen ondertiteling?

Hoe gebruik ik ondertiteling? Ik zie geen ondertiteling? Elke buitenlandse film of serie is ondertiteld. Dat werkt als volgt: Tablet/smartphone 📲 - Start eerst de video. - Klik onderin je videoscherm op de knop ‘’ om ondertiteling te selecteren. Er ontvouwt dan een menu. - In het menu kun je kiezen uit de opties ‘Off’ (geen ondertiteling), NL (Nederlandstalige ondertiteling) PC 💻 - Start eerst de video. - Klik onderin je vi...